یزدفردا "رئيس دولت اصلاحات تاكيد كرد: متاسفانه به خاطر برخي بي‌تدبيري‌ها به تمام آرمان‌هاي انقلاب دست نيافته‌ايم.
 سيد محمد خاتمي در مسير حركت به بوشهر در جمع مردم قائميه از توابع شهرستان كازرون كه به استقبال وي آمده بودند با اشاره به لزوم خدمتگذاري بي‌منت به مردم گفت: خدمتگذار واقعي كسي است كه بدون منت به مردم خدمتگذاري كند و با تدبير درست راه توسعه كشور را بپيمايد.
وي با انتقاد از كساني‌كه صرفا فقط ادعاي خدمتگذاري دارند، گفت: مملكت متعلق به همه مردم است و مسوولان بايد خدمتگذار واقعي مردم باشند نه اين‌كه ادعاي خدمتگذاري بكنند.
رئيس دولت اصلاحات با بيان اينكه شما مردمي هستيد كه حاضريد محروميت را تحمل كنيد، ولي اجازه تجاوز به دشمنان را نمي‌دهيد، گفت: شما مردمي هستيد كه براي دفاع از كشور جوانان و عزيزان خود را تقديم انقلاب كرده‌ايد و شما صاحب واقعي انقلاب هستيد.
وي با بيان اينكه قائميه شهري است كه مردم آن در تمامي عرصه‌هاي انقلاب حضور داشته‌اند به محروميت‌هاي اين شهر اشاره كرد و گفت: نسل جوان اين كشور، شايستگي اين را دارد كه پيشرفت‌هاي بسياري بكند.
خاتمي تاكيد كرد: مردم ما نياز به ترحم و صدقه ندارند.مردم مي‌خواهند از نعمت‌هايي كه خداوند به اين مملكت داده و از فرصت‌هايي كه به دست مي‌آيد، به بهترين نحو استفاده شود.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا